Ljetne aktivnosti u skupini Leptirići

Dolaskom toplijeg vremena , djeci smo ponudile igre vodom prilikom boravka na dvorištu i terasi.

Voda pruža djeci priliku za razvoj koordinacije oko – ruka, koncentracije, kreativnosti, senzorne integracije te  djeluje umirujuće na njihov cjelokupni živčani sustav.

Djeca su sa oduševljenjem punila i praznila boce  i posude različitih velićina i oblika, prelijevala iz jedne u drugu, stavljala  prste, ruke i stopala  u vodu.

Ovom aktivnošću zadovoljile smo dječju potrebu za istraživanjem , poticale taktilnu percepciju , kognitivni razvoj (razlikovanje puno – prazno).

 

MIRISI LJETA – „ LAVANDA“

Djeca su se prvi puta susrela sa pojmom „ LAVANDA“. Postavljaju pitanje : „ Kaj je to, teta?“

Ovim smo materijalom kod djece poticale različita osjetila : dodir, vid, miris .

Također, ova je aktivnost utjecala na njihov kognitivni  razvoj ( imenovanje boja , odnos kratko – dugo, pojmovi stabiljka , cvijet).

 

IGRE DOMAĆIM PLASTELINOM

U ovoj istraživačkoj aktivnosti, djeci je ponuđen domaći plastelin u koji su umiješani različiti začini i začinsko  bilje ( cimet, lavanda, ružmarin,menta).

Također, ponudile smo im i školjke različitih velićina i oblika te rižu u boji.

Interes za ovu aktivnost bio je vrlo velik, a ,trajala je oko 30 min.

Jedna je djevojčica izradila „ dvorac“, druga je modelirala „ kuglice“.

Utiskujući rižu u plastelin, nekoliko djece komentira: „Ovo je plava, ovo žuta:“

 

IGRE RASTRESITIM MATERIJALOM

Riža u boji privukla je pažnju i interes djece različite dobi  te bila poticaj za suradnju i komunikaciju. Kao i voda , riža je na djecu djelovala umirujuće, potičući cjelokupan dječji razvoj.

Osim riže , ponuđene su i plastične morske životinje, posude, boce , čepovi, kutije.

Dječak stavlja „ morskog psa“ u rižu i imitira govorom i pokretom kako ta životinja jede : „ Njam, njam“.

Nakon što su djeca istraživala rižu presipavajući ju iz posude u posudu , na travu, iz ruke u ruku…, starija djeca su proširila igru dodajući riži vodu.

U ovoj aktivnosti mogla se primijetiti dobra suradnja između mlađe i starije djece što je utjecalo i na razvoj dijaloškog govora i obogaćivanje vokabulara kod djece jasličke dobi.

 


Novosti

Dobrodošlica u novu pedagošku godinu

Iza nas je još jedna pedagoška godina, a mi s veseljem ulazimo u novu! Svoj našoj postojećoj i novoupisanoj djeci želimo puno sreće, razbibrige, novih prijateljstava te avantura i sretnih trenut...