Razvoj predmatematičkih vještina u skupini Sovice

U rano i predškolsko doba dijete stječe mnoga znanja koja pomažu u kasnijim shvaćanju matematičkih pojmova. 

 

U predmatematičke vještine prema Čudina- Obradović (2002) svrstavamo: 

Upoznavanje odnosa u prostoru

Uspoređivanje

Svrstavanje i razvrstavanje

Sparivanje i pridruživanje

Jednako, za jedan više, za jedan manje

Mehaničko brojenje

Brojenje pridruživanjem

Prepoznavanje brojaka i pridruživanje brojaka količini

Usporedba brojeva u glavi

 

Razvoj predmatematičkih vještina u rano i predškolsko doba jednako je važno kao i razvoj vještina čitanja i pisanja kojima se često pridaje veća pozornost.

Kao i u svemu, veliku važnost ima kontekst. Drugim riječima, razvoj prematematičkih vještina ovisan o kvalitetnoj pripremljenosti okoline  za razvoj dječjih potencijala (primjereni sadržaji, zabavni izazovi kao temelj za daljnji razvoj).

Pritom je naglasak na procesu te učenju kroz svakodnevne situacije i igru.

 

REZULTATI dobro pripremljene okoline i kvalitetnih poticaja su:

*Postupno usvajanje matematičkih pojmova

 *Razvijanje sposobnosti rješavanja problema i logičko- matematičkog mišljenja (Milinković, Ćurčić, 2018 ).


 

Memory –proljetnice (jaglac, šafran)

sparivanje i pridruživanje

prvotno izrađeno 6 parova pa dodano još 6











Novosti

OBVEZNI KRAĆI PROGRAM PREDŠKOLE

Poštovani roditelji,obvezni kraći program predškole održavat će se prema sljedećem rasporedu: PREDŠKOLA DAN PROVEDBE VRIJEME PROVEDBE MJESTO PROVEDBE ...

Svjetski dan osoba s Downovim sindromom

Down Syndrom International (DSI) službeno je odredio 21. ožujak kao Svjetski dan osoba s Down sindromom (WDSD). Taj datum odabran je kako bi označio jedinstvenost Downova sindroma u potrostruče...