Razvoj predmatematičkih vještina u skupini Sovice

U rano i
predškolsko doba dijete stječe mnoga znanja koja pomažu u kasnijim shvaćanju
matematičkih pojmova.
U
predmatematičke vještine prema Čudina- Obradović (2002) svrstavamo:
Upoznavanje
odnosa u prostoru
Uspoređivanje
Svrstavanje i
razvrstavanje
Sparivanje i
pridruživanje
Jednako, za
jedan više, za jedan manje
Mehaničko
brojenje
Brojenje
pridruživanjem
Prepoznavanje
brojaka i pridruživanje brojaka količini
Usporedba
brojeva u glavi
Razvoj predmatematičkih
vještina u rano i predškolsko doba jednako je važno kao i razvoj vještina
čitanja i pisanja kojima se često pridaje veća pozornost.
Kao i u svemu,
veliku važnost ima kontekst. Drugim riječima, razvoj prematematičkih vještina
ovisan o kvalitetnoj pripremljenosti okoline
za razvoj dječjih potencijala (primjereni sadržaji, zabavni izazovi kao
temelj za daljnji razvoj).
Pritom je naglasak
na procesu te učenju kroz svakodnevne situacije i igru.
REZULTATI dobro
pripremljene okoline i kvalitetnih poticaja su:
*Postupno
usvajanje matematičkih pojmova
*Razvijanje sposobnosti rješavanja problema i logičko- matematičkog mišljenja (Milinković, Ćurčić, 2018 ).
Memory –proljetnice (jaglac, šafran)
sparivanje i pridruživanje
prvotno izrađeno 6 parova pa dodano još 6