Razvoj matematičkih kompetencija

Prema Nacionalnom ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (2014) matematička kompetencija jedna je od 8 ključnih kompetencija za cjeloživotno obrazovanje. Ona se razvija u matematičkom okruženju koje dijete potiče na rješavanje problema te razvijanje i primjenu matematičkog mišljenja. Djeca bi trebala već od ranog razdoblja dolaziti u doticaj s materijalima pomoću kojih kroz senzoričke doživljaje stvara konkretna iskustva. Ta konkretna iskustva ono kasnije predočava u apstraktne pojmove, pravila ili postupke. Svijet matematike djetetu otkrivamo postupcima koji odgovaraju njegovim psihofizičkim mogućnostima shvaćanja, a to su igra, promatranje te manipulacija. Vodeći se Nacionalni kurikulumom za rani i predškolski odgoj koji kvalitetno prostorno-materijalno okruženje ističe kao važan izvor dječjeg učenja oformile smo Centar matematike.
Matematičke kompetencije razvijaju se kroz samoorganizirane aktivnosti djece uz pomoć ponuđenih poticaja
Rješavanje problema statike prilkom gradnje
Prilkom gradnje kocaka dječaci broje kocke te komentiraju čiji toranj ima više kocaka
Kompozicija na papiru (odnosi, od većeg prema manjem)
Razne stolne igre kojima je primarni cilj razvoj matematičkih kompetencija